neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Preface | 8 | (1) | |
Sam Likes Trains | 9 | (3) | |
Eric is a Soldier | 12 | (3) | |
Introduction | 15 | (5) | |
Chapter 1 What is Autism Spectrum Disorder? | 20 | (23) | |
Chapter 2 Social Reciprocity | 43 | (12) | |
Chapter 3 Communication | 55 | (10) | |
Chapter 4 Impairment in Play Style | 65 | (6) | |
Chapter 5 More Characteristics and Areas of Uniqueness | 71 | (8) | |
Chapter 6 The Evaluation Process | 79 | (8) | |
Chapter 7 What Can Be Done? Medical Perspective | 87 | (11) | |
Chapter 8 What Can Be Done? Educational Perspective | 98 | (22) | |
Chapter 9 Additional Options | 120 | (6) | |
Chapter 10 Up Close and Personal: Parents and Young People Share Their Stories | 126 | (73) | |
Resources | 199 | (4) | |
About the Authors | 203 | (2) | |
Index | 205 |