Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Cinemachines: An Essay on Media and Method

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 17-Apr-2020
  • Leidėjas: University of Chicago Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780226656878
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 17-Apr-2020
  • Leidėjas: University of Chicago Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780226656878

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The hero stands on stage in high-definition 3-D while doubled on a crude pixel screen in Billy Lynn&;s Long Halftime Walk. Alien ships leave Earth by dissolving at the conclusion of Arrival.  An illusory death spiral in Vertigo transitions abruptly to a studio set, jolting the spectator. These are a few of the startling visual moments that Garrett Stewart examines in Cinemachines, a compelling, powerful, and witty book about the cultural and mechanical apparatuses that underlie modern cinema.
            Engaging in fresh ways with revelatory special effects in the history of cinematic storytelling&;from Buster Keaton&;s breaching of the film screen in Sherlock Jr. to the pixel disintegration of a remotely projected hologram in Blade Runner 2049&;Stewart&;s book puts unprecedented emphasis on technique in moving image narrative. Complicating and revising the discourse on historical screen processes, Cinemachines will be crucial reading for anyone interested in the evolution of the movies from a celluloid to a digital medium.
 
Prelude: Advance Press 1(14)
1 Sneak Preview: Past the Apparatus?
15(24)
2 Production Notes: Tech Specs
39(21)
3 Featurette: The Making of a Medium
60(19)
4 Rerun Triple Bill: Kinks of Comedy
79(27)
5 Vfx Festival: SF and Beyond
106(18)
6 Omnibus Review: On the Technopoetics of CGI
124(31)
Postscript: Special AffX 155(24)
Notes 179(12)
Index 191