Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Dynamics of Advertising

, (University of East London, UK),
  • Formatas: 300 pages
  • Išleidimo metai: 19-Dec-2013
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781134434930
  • Formatas: 300 pages
  • Išleidimo metai: 19-Dec-2013
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781134434930

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The authors suggest that advertisments, while important in our daily emotional self-management, are far more closely linked to the pragmatics of everyday life than their symbolic richness might suggest. Recent trends in advertisment content point to an important shift in our relationship to goods that reflects an increasing preoccupation with risk management.

Recenzijos

"Scholarly in approach, the book focuses on such areas as the history of advertising, critiques of the industry, consumer identity and anxiety issues, and social values and behaviors....Written for an academic audience."

List of Figures
vii
Acknowledgements ix
Introduction: `Dynamic and sensuous representations of cultural values'
1(12)
The historical dynamics of the advertising industry
13(18)
The history of advertisements
31(16)
The academic critique of advertising
47(54)
The dynamics of cultural change: Commercial culture in the age of identity
101(38)
Colour section
123(16)
The psychodynamics of advertising
139(22)
Psycho-social categories for the study of everyday life
161(28)
Driven by passion? Car advertisement content 1950-1998
189(18)
Going to market: Banking and the advertising dynamic
207(24)
The democratisation of credit
231(12)
Conclusions: The re-emergence of the rational consumer
243(10)
Appendices 253(16)
Bibliography 269(6)
Index 275


Jackie Botterill, Iain MacRury, Barry Richards