neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
PART I: BACKGROUND; 1. Introduction;
2. 1961 The Commonwealth Scholarship scheme begins;
3. Student funding and geo-politics; PART II: THE STUDENTS AND THEIR CONTEXTS - THE 1960s AND EARLY 1970s; 4. The scheme gathers pace as the 1960s proceed;
5. Indian Philosophy, Religion and Sanskrit;
6. Sociological and anthropological research;
7. Studying subcontinental history; PART III: THE STUDENTS AND THEIR CONTEXTS IN THE 1970s; 8. Studying architecture and music;
9. Buddhist Studies and Ceylon/Sri Lanka; PART IV: THE STUDENTS AND THEIR CONTEXTS IN THE 1980s AND 1990s; 10. The polarization of the era is reflected in some of the students;
11. Studying art;
12. Studying art the Baroda University Faculty of Fine Arts 1982-5;
13. Studying art the Baroda University Faculty of Fine Arts 1986-89;
14. The scheme moves towards its end: the 1990s; PART V; SPECIAL CASES PERHAPS; 15. Studying science in the subcontinent;
16. Students of South Asian heritage or ancestry; PART VI: REFLECTIONS; 17. Changing motivations over forty years;
18. Learning from Indians and South Asians; Index