neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
1. Introduction to English for Young Learners in Asia: Directions for Teacher Education
2. Primary School English Teacher Education in South Korea: Challenges and Future Directions
3. Preparing Future Primary Education English Teachers in Turkey: Innovation in Teacher Education
4. Primary School English Language Education in Kazakhstan: Policy, Preparation, and Practice
5. Needs Analysis of Primary School English Teachers: Implications for Teacher Training in Thailand
6. English for Young Learners in Turkey: Reflections from Pre-Service English Language Teachers
7. Primary English Language Teaching in Bangladesh: Classroom Practices and Teacher Identities
8. Knowledge Base of Teaching English to Young Learners
9. An Evaluative Case Study of a Professional Development Program for Primary School English Teachers in a Rural Region in China
10. In Search of Localized Professional Development for Teaching English Among Primary School Teachers in Japan