Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: THE GAME

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 01-Nov-2019
  • Leidėjas: Colibri
  • Kalba: rus
  • ISBN-13: 9785389175105
THE GAME
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 01-Nov-2019
  • Leidėjas: Colibri
  • Kalba: rus
  • ISBN-13: 9785389175105

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Novaya kniga Alessandro Barikko - eto blestyashchee esse o stremitel''nom nastuplenii cifrovoj revolyucii i reakcii obychnogo cheloveka na vse novye igrushki, vovlekayushchie chelovechestvo v azartnuyu igru. To, chto my perezhivaem nyne, eto rezul''tat ne tol''ko tekhnologicheskogo perevorota, sostoyashchego vo vnedrenii v nashu zhizn'' vse novyh i novyh gadzhetov, no i mental''nogo vosstaniya. U tekh, kto iniciiroval ego - ot pionerov Interneta do sozdatelya ajfona - ne bylo konkretnogo proekta, tol''ko potryasayushchij sumasshedshij plan: sdelat'' nevozmozhnym povtorenie tragedij HKH veka. V rezul''tate s kazhdym godom v golovokruzhitel''nom tempe, narastaet gora informacii, vzdymayas'' vse vyshe i vyshe nad pejzazhem chelovechestva. Cifrovaya revolyuciya privodit k unichtozheniyu lyubyh granic, elit, kast, ona sovershenno preobrazhaet zhiznennyj landshaft, sdelav samu koncepciyu cheloveka razmytoj, podvizhnoj, nestabil''noj. Nashi problemy transformiruyutsya v igry, vzroslye i deti reshayut povsednevnye zadachi, primenyaya instrumenty, kotorye esli i ne yavlyayutsya igrami, to ochen'' na nih pohozhi. Potomu chto vse eto Igra!