Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: God Saw That It Was Good, Not Perfect: A Canonical-Dialogic Reading of Genesis 1-3

  • Formatas: 216 pages
  • Serija: Studies in Old Testament
  • Išleidimo metai: 20-Dec-2024
  • Leidėjas: Langham Academic
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781786410856
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 216 pages
  • Serija: Studies in Old Testament
  • Išleidimo metai: 20-Dec-2024
  • Leidėjas: Langham Academic
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781786410856
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The reversal of creation to a non-functional state is understood to be symbolic of God's judgement, whereas its restoration symbolizes hope. A firm understanding of the crucial theological topic of creation is essential for comprehending the canonical story and redemptive history present in Genesis 1-3. Yet how has the traditional progressive reading of these chapters formed our understanding of the goodness of creation in relation to perfection and functionality Considering the broader canonical context, Dr. Hulisani Ramantswana challenges the standard interpretation of these chapters and argues that the goodness of creation does not imply perfection, but instead infers its functionality. Proposing an alternative reading, he contends the hope in a new heaven and new earth suggests a radical transformation of the good creation instead of merely a restoration. Through analyzing the formula of approval in Genesis 1 3, he considers the impact this reframing of goodness might have on the doctrine of creation and how it aids in comprehending our position in a creation that is flawed by evil. Stimulating and thought-provoking, those interested in cultivating a deeper understanding creation and re-creation in the canonical perspective will appreciate this study.