neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
List of figures | vii | ||
List of tables | ix | ||
About the authors | xi | ||
Preface | xv | ||
Chapter 1 Introduction | 1 | (2) | |
Chapter 2 Simulation-based medical education (SBME): some specifics | 3 | (10) | |
Chapter 3 Simulation in (medical) education: some background | 13 | (14) | |
Chapter 4 Equipment in SBME: more than just a mannikin? | 27 | (10) | |
Chapter 5 Physical and psychological realism | 37 | (8) | |
Chapter 6 Simulation mapping and scenario design | 45 | (10) | |
Chapter 7 Running a simulation session: some practicalities | 55 | (10) | |
Chapter 8 Formative assessment and feedback | 65 | (8) | |
Chapter 9 Summative assessment | 73 | (10) | |
Chapter 10 Human factors, ergonomics and non-technical skills | 83 | (14) | |
Chapter 11 Five case examples | 97 | (22) | |
Chapter 12 Using new technology to enhance learning | 119 | (20) | |
Chapter 13 Commissioning a simulation centre | 139 | (12) | |
Chapter 14 Training for simulation faculty | 151 | (6) | |
Chapter 15 Conclusions and next steps | 157 | (2) | |
Chapter 16 Annotated bibliography | 159 | (4) | |
Index | 163 |