Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Humanized Education: A Mastery-Based Framework to Promote Student Growth and Strength (A framework for growing healthier, whole students)

  • Formatas: 208 pages
  • Išleidimo metai: 08-Oct-2024
  • Leidėjas: Marzano Resources
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781943360871
  • Formatas: 208 pages
  • Išleidimo metai: 08-Oct-2024
  • Leidėjas: Marzano Resources
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781943360871

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

As anxiety and depression rise in students, impacting their cognitive development and academic performance, actionable steps are needed. In Humanized Education, educators can learn a holistic approach emphasizing growth-based schooling, strength-based teaching, and mastery-based learning practices. With practical tools, key insights, and implementation strategies, this framework will have teachers and leaders on their way to making a healing and resilience-centered school model a reality.


K–12 teachers and administrators can use this book to:
  • Understand the relationship between students’ mental health and their achievement
  • Learn growth-based schooling, strength-based teaching, and mastery-based learning models
  • Embody qualities shown to positively influence student well-being
  • Design instruction that welcomes diverse perspectives and experiences
  • Empower students to take ownership of their learning and well-being

Contents:
Introduction
Chapter 1: Mental, Psychological, and Academic Fitness-Centered Education
Chapter 2: Growth-Based Schooling
Chapter 3: Strength-Based Teaching
Chapter 4: Mastery-Based Learning
Chapter 5: The Flywheel Started
Epilogue
References and Resources
Index