Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Making Time for Social Studies: A Four-Step Process for Unit Planning in the Elementary Classroom (Implement engaging social studies units.)

  • Formatas: 176 pages
  • Išleidimo metai: 17-Dec-2024
  • Leidėjas: Solution Tree
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781960574954
  • Formatas: 176 pages
  • Išleidimo metai: 17-Dec-2024
  • Leidėjas: Solution Tree
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781960574954

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Elementary social studies teachers often struggle to make time to teach social studies. In her book, Rachel Swearengin shows how this can be done in all elementary classrooms with the right tools. Her unit planning process supports teachers as they unpack social studies standards, providing them with strategies and practices specific to social studies that promote students’ participation and lasting interest.


Grades K–5 teachers can use this book to:
  • Apply the claim-evidence-reasoning (CER) approach to their assessments
  • Employ key practices to ensure an enduring understanding of social studies standards
  • Learn primary source analysis strategies to use with students
  • Receive completed sample and planning templates for the K–2 and 3–5 grades
  • Create their own social studies units and daily lesson plans using their completed planning templates
  • Select grade-appropriate primary and secondary sources and understand the use of each

Contents:
Introduction
Chapter 1: Step 1—Unpacking Social Studies Standards
Chapter 2: Step 2—Creating Assessments
Chapter 3: Step 3—Choosing and Analyzing Primary Sources
Chapter 4: Step 4—Choosing and Analyzing Secondary Sources
Chapter 5: Turning Your Unit Into Daily Lesson Plans
Epilogue
Appendix A
Appendix B
References and Resources
Index