Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Man of Letters as a Man of Business

  • Formatas: 38 pages
  • Išleidimo metai: 08-Jan-2024
  • Leidėjas: Double 9 Books LLP
  • ISBN-13: 9789364286039
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 38 pages
  • Išleidimo metai: 08-Jan-2024
  • Leidėjas: Double 9 Books LLP
  • ISBN-13: 9789364286039
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

"e;The Man of Letters as a Man of Business"e; by William Dean Howells explores the intersection of literary careers and business practices in 19th-century American literature. The book provides a critical examination of how literary professionals navigate the commercial aspects of their careers while maintaining their artistic integrity. Howells delves into the challenges faced by authors as they balance their roles as creators of literature with the demands of publishing and commercialism. The narrative addresses the professionalism required in the literary field, including the business side of publishing, such as editing, marketing, and managing one's literary reputation. The book offers insights into the literary market and how it influences the success and financial stability of writers. It critiques the impact of commercial interests on literary criticism and cultural commentary, highlighting the tension between artistic values and business ethics. By examining the role of the author-entrepreneur, Howells sheds light on the complexities of maintaining a successful literary career in a market-driven environment. "e;The Man of Letters as a Man of Business"e; provides a thoughtful exploration of the practicalities.