Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Mass Commnunication and Journalism

  • Formatas: 312 pages
  • Išleidimo metai: 06-Sep-2019
  • Leidėjas: EDTECH
  • ISBN-13: 9781839472060
Mass Commnunication and Journalism
  • Formatas: 312 pages
  • Išleidimo metai: 06-Sep-2019
  • Leidėjas: EDTECH
  • ISBN-13: 9781839472060

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

The study of mass communication is often associated with the practical applications of journalism (Print media), television and radio broadcasting, film, public relations, or advertising. With the diversification of media options, the study of communication has extended to include social media and new media, which have stronger feedback models than traditional media sources. While the field of mass communication is continually evolving, the following four fields are generally considered the major areas of study within mass communication. They exist in different forms and configurations at different schools or universities, but are (in some form) practiced at most institutions that study mass communication Advertising, in relation to mass communication, refers to marketing a product or service in a persuasive manner that encourages the audience to buy the product or use the service. The presented book has been written in view of tremendous changes being marked in almost each and every spheres of life in 21st century ad the role of media has also made a significant change. Its changing role and its perception are being deliberately marked. The book carries out comprehensive analysis of above mentioned facts.