Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Rural Marketing: Growing the Non-urban Consumer

  • Formatas: 252 pages
  • Išleidimo metai: 14-Feb-2024
  • Leidėjas: Taylor & Francis
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781003837589
  • Formatas: 252 pages
  • Išleidimo metai: 14-Feb-2024
  • Leidėjas: Taylor & Francis
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781003837589

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Rural markets offer a sizable and resilient pool of consumers to organizations and marketers. This book offers a comprehensive understanding of the fundamentals of rural marketing that influence consumer behaviour within the framework of a rapidly changing economy.The book: - includes in-depth discussions on critical issues in rural markets as well as case-studies that examine their socio-cultural nuances, peculiarities, and their economic and technological environments; - looks at concepts that are unique to rural markets from the perspective of the buyer and the marketer and analyses buying behaviour and its influences as well as the pricing, value, and positioning of products by brands; - analyses emerging trends and the future of these markets and the introduction of digitization and ecommerce in rural areas; - offers marketing tools and a detailed understanding of rural markets for professionals working in small or low-income markets.The cutting-edge learning tools presented in this book will make it of interest to professionals, students, and researchers working in rural marketing and management, business and economics, management studies, business planning, and marketing.