Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Teachers in Control: Cracking the Code

  • Formatas: 186 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 04-Jun-2018
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780429893780
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 186 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 04-Jun-2018
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780429893780
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

In an increasingly centralized education system, how can teachers recover the freedom to make their own decisions?

Originally published in 1990, the teaching profession had seldom been under greater pressure. Teachers in Control aimed to help teachers to understand the forces that shaped their personal and professional development and their relationships with children at the time. It identifies the pressures that teachers faced, from both the school and the educational system as a whole, and then examines the internal, psychological influences that lead people into teaching and direct their future careers. The authors argue that an understanding of these influences can give teachers more control of decisions that affect their practice in the classroom and will still be very relevant today.

Acknowledgements.
1. Introduction: Cracking the Code Part 1
2.
Controlling Education
3. Curriculum Perspectives
4. Psychology and the
Curriculum Part 2
5. Values
6. Myths, Rituals, and Routines in Education
7.
Making Language Work Part 3
8. Perspectives on Teachers and Children
9. The
Personal World of Teachers
10. Understanding Teachers
11. Straight
Communications Part 4
12. Inspiring Teachers. References. Index.