Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Teaching and Learning in the Effective School

(University of Bath, UK.)
  • Formatas: 145 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 23-May-2019
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780429675133
  • Formatas: 145 pages
  • Serija: Routledge Revivals
  • Išleidimo metai: 23-May-2019
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780429675133

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

First published in 1999, this volume attempts to draw the literature on school effectiveness and teacher effectiveness together in one volume. Its central tenet is that classroom effectiveness is central to school effectiveness and that there is much to be gained from integrating the literature on effective schooling and effective teaching. Issues discussed include departments, classroom communication and teacher expectation, motivation and feedback.

1. Effective Schools.
2. Characteristics of Effective Schools.
3. Effective Departments.
4. Effective Teaching.
5. Models of Teaching.
6. Effective Classroom Management and Effective Classroom Time.
7. Effective Classroom Communication.
8. Teacher Expectation, Motivation and Feedback.
9. Effective Learning.
10. Managing Effective Schools and Effective Classrooms.

Dr. Alma Harris (FRSA) is Professor of Educational Leadership and Policy at the Department of Education, University of Bath. Previously, she held professorial posts at the University of Warwick, University College London and the University of Malaya. She is internationally known for her research and writing on educational leadership and school improvement.