Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Theory of Prominence: Temporal Structure of Music Based on Linguistic Stress

(New York University)
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Elements in Music since 1945
  • Išleidimo metai: 03-Nov-2022
  • Leidėjas: Cambridge University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781108865128
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Elements in Music since 1945
  • Išleidimo metai: 03-Nov-2022
  • Leidėjas: Cambridge University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781108865128
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Many twentieth and twenty-first century composers have written music with rhythmic structures that must be understood through a framework distinct from even, periodic meter, which has been a salient musical feature of Western classical music for centuries. This Element's analytical system outlines structure and phrasing in sections of music without even perceptible meter. Instead of entrainment to meter, Bryan Hayslett theorizes that listeners perceive rhythm in similar ways to how they perceive the rhythm of language. With gesture as the smallest organizational grouping unit, his analytical system combines Fred Lerdahl and Ray Jackendoff's generative theory of tonal music with Bruce Hayes's metrical stress theory from linguistics. The listener perceives the shape of a gesture according to the structure of its constituents, and larger-level phrasing is perceived through the hierarchical relationship of gestures. After developing a set of rules, the author provides analyses that outline temporal structure according to perceptual prominence.

Daugiau informacijos

This Element's analytical system outlines structure and phrasing in sections of music without even perceptible meter.
1. Tales of a Cellist;
2. On Prominence: Language and Music;
3. Rules
for Analysis;
4. Analyses;
5. Conclusion.