neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
1. My Life as a Humanist.-
2. Humanism and Responsible Leadership in Times of Polycrisis.-
3. Beyond 2024- Sociological and Socio-Economic Developments.-
4. Humanistic Management into Practice: What Should a Humanistic Manager do?.-
5. The Genesis and Framework of Human to Human (H2H) Marketing.-
6. Design Thinking: Mindset, Method and Toolbox.-
7. Service-Dominant Logic: Theoretical Foundations and Directions.-
8. Implications of Humanistic Marketing.-
9. Digital Human to Human Marketing in Cyberphysical Systems: A Model Based on Best Practices.-
10. Human Centered Artificial Intelligence (Also) for Humanistic Management.-
11. Upstream and Downstream Participation in the Bologna City Branding.-
12. Human to Human (H2H) Marketing: The Pharma Perspective.-
13. Medtronic and Human to Human (H2H) Marketing Applied.-
14. Humanistic Management in Action: The Ultradent Case.