Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Abandoned Havana

  • Formatas: 171 pages
  • Išleidimo metai: 14-Oct-2014
  • Leidėjas: Restless Books
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781632060099
  • Formatas: 171 pages
  • Išleidimo metai: 14-Oct-2014
  • Leidėjas: Restless Books
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781632060099

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Dissident Cuban writer, photographer, and pioneering blogger Orlando Luis Pardo Lazo presents a collection of surreal, irony-laden photos and texts from his native city. His “diary of dystopia”—an unexpected fusion of images and words—brings us closer to Havana’s scaffolded and crumbling facades, ramshackle waterfronts, and teeming human bodies. In this book, as beautiful and bleak as Havana itself, Pardo guides us through the relics and fables of an exhausted Revolution in the waning days of Castro’s Cuba.



Dissident Cuban writer, photographer, and pioneering blogger Orlando Luis Pardo Lazo presents a collection of surreal, irony-laden photos and texts from his native city. In this book, as beautiful and bleak as Havana itself, Pardo guides us through the relics and fables of an exhausted Revolution in the waning days of Castro’s Cuba.