neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
List of figures; List of tables; Acknowledgements;
1. Academic Discourse as a Social, Global, and Multilingual Discourse;
2. Academic writing, evaluation, and reader engagement in the English, French, and Spanish research article;
3. Corpus-based contrastive analysis: theoretical foundations and applications;
4. A corpus-based contrastive analysis of direct and indirect questions in English, French, and Spanish;
5. Corpus-based contrastive analysis of question use as a shared rhetorical feature of reader engagement in English, French, and Spanish;
6. Corpus-based contrastive analysis of question function as a shared rhetorical feature of reader engagement in English, French, and Spanish: Part I; 7 Corpus-based contrastive analysis of question function as a shared rhetorical feature of reader engagement in English, French, and Spanish: Part II;
8. Questions as reader engagement in English, French and Spanish: discussion of findings;
9. Closing Remarks; Index