Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Acquisition of Tense and Agreement

  • Formatas: 119 pages
  • Išleidimo metai: 04-Jun-2020
  • Leidėjas: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527554207
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 119 pages
  • Išleidimo metai: 04-Jun-2020
  • Leidėjas: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527554207
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book presents research on the acquisition of Tense and Agreement in Spanish and Catalan, describing the different theoretical explanations of this process. Its theory is drawn from the Minimalism Program, which proposes Universal Principles for all languages and the existence of parameters that can take different values in particular languages. The study describes the acquisition of root infinitives, subject-verb agreement, the position of clitic pronouns with respect to finite and non-finite verbs, the placement of negation, the position of subjects, and the acquisition of personal pronouns. The book argues that children acquiring Spanish and Catalan have the functional categories of Tense and Agreement at a very early stage. It will be a useful reference for linguists, psycholinguists and psychologists who are interested in language acquisition.
Vicenē Torrens received his PhD from the University of Barcelona, and is Associate Professor at the National Distance Education University, Madrid. His research interests are the acquisition of Clitic Pronouns, Tense, Agreement, Mood and Aspect in language acquisition, and language impairment. He was a Researcher at the Massachusetts Institute of Technology and a Visiting Scholar at Harvard University.