Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Adaptive Instructional Systems: 5th International Conference, AIS 2023, Held as Part of the 25th HCI International Conference, HCII 2023, Copenhagen, Denmark, July 23-28, 2023, Proceedings

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Lecture Notes in Computer Science 14044
  • Išleidimo metai: 08-Jul-2023
  • Leidėjas: Springer International Publishing AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783031347351
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Lecture Notes in Computer Science 14044
  • Išleidimo metai: 08-Jul-2023
  • Leidėjas: Springer International Publishing AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783031347351

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book constitutes the refereed proceedings of the 5th International Conference, AIS 2023, held as part of the 25th International Conference, HCI International 2023, which was held virtually in Copenhagen, Denmark in July 2023.The total of 1578 papers and 396 posters included in the HCII 2023 proceedings was carefully reviewed and selected from 7472 submissions.





The AIS 2023 proceeding helps to understand the theory and enhance the state-of-practice for a set of technologies (tools and methods) called adaptive instructional systems (AIS). AIS are defined as artificially intelligent, computer-based systems that guide learning experiences by tailoring instruction and recommendations based on the goals, needs, preferences, and interests of each individual learner or team in the context of domain learning objectives.
Human-Centered Design for Learner Acceptance, Engagement, and Performance.- Design Strategies and Guidelines for Adaptive Instructional Systems.- Individual Differences in Adaptive Learning.- Applications of Adaptive Instructional Systems.