Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Advances in Web-Based Learning - ICWL 2016: 15th International Conference, Rome, Italy, October 26-29, 2016, Proceedings

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formatas: PDF+DRM
  • Serija: Lecture Notes in Computer Science 10013
  • Išleidimo metai: 19-Oct-2016
  • Leidėjas: Springer International Publishing AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783319474403
  • Formatas: PDF+DRM
  • Serija: Lecture Notes in Computer Science 10013
  • Išleidimo metai: 19-Oct-2016
  • Leidėjas: Springer International Publishing AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783319474403

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book constitutes the refereed proceedings of the 15th International Conference on Web-Based Learning, ICWL 2016, held in Rome, Italy, in October 2016.





The 19 revised full papers presented together with 10 short papers and 4 poster papers were carefully reviewed and selected from 110 submissions. The papers are organized in topical sections on design for learning; education and teaching; massive open online courses; mobile learning; modeling for learning; serious games; social-collaborative learning; and support for learning.

Design for learning.- Education and teaching.- Massive open online courses.- Mobile learning.- Modeling for learning.- Serious games.- Social-collaborative learning.- Support for learning.