Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Advances in Web-Based Learning - ICWL 2018: 17th International Conference, Chiang Mai, Thailand, August 22-24, 2018, Proceedings

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Lecture Notes in Computer Science 11007
  • Išleidimo metai: 16-Aug-2018
  • Leidėjas: Springer International Publishing AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783319965659
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Lecture Notes in Computer Science 11007
  • Išleidimo metai: 16-Aug-2018
  • Leidėjas: Springer International Publishing AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783319965659

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.


This book constitutes the proceedings of the 17th International Conference on Web-Based Learning, ICWL 2018, held in Chiang Mai, Thailand, in August 2018.
The 11 revised full papers presented together with 4 short papers were carefully reviewed and selected from 37 submissions. The papers are organized in topical sections on learning assessment and behavior; case studies; augmented reality and collaborative learning; game-based learning; and learning content management and experience sharing.
Learning assessment and behavior.- Case studies.- Augmented reality and
collaborative learning.- Game-based learning.- Learning content management
and experience sharing.