Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Affirming Students' Right to Their Own Language: Bridging Language Policies and Pedagogical Practices

(The University of Memphis USA)
  • Formatas: 448 pages
  • Išleidimo metai: 03-Nov-2008
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780203866986
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 448 pages
  • Išleidimo metai: 03-Nov-2008
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780203866986
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Editors Scott (urban literacy, U. of Memphis), Straker (deceased, dean, Raymond Walters College, U. of Cincinnati), and Katz (early childhood education, Ohio State U.) and 37 co-contributors offer strategies for teachers to help them enable students to use their own language in the classroom while also teaching mandated content and meting performance standards. The authors focus on pre-kindergarten through grade 12 students and discuss language policies and teaching practices, indigenous students and tribal languages, education policies and perspectives from selected countries, as well as instructional approaches and students' attitudes. The book is a co-publication of the National Council of Teachers of English. Annotation ©2009 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)