Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Albrecht Durer and the Depiction of Cultural Differences in Renaissance Europe

(Cal Poly Humboldt, USA)

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book provides a comprehensive assessment of Dürers depictions of human diversity, focusing particularly on his depictions of figures from outside his Western European milieu.

Heather Madar contextualizes those depictions within their broader artistic and historical context and assesses them in light of current theories about early modern concepts of cultural, ethnic, religious and racial diversity. The book also explores Dürers connections with contemporaries, his later legacy with respect to his imagery of the other and the broader significance of Nuremberg to early modern engagements with the world beyond Europe.

The book will be of interest to scholars working in art history, Renaissance studies and Renaissance history.
Introduction
1. From Saracen to Turk: Dürer and the Origins of Ottoman
Imagery in German Renaissance Art
2. Ottoman, Mamluk and Roman: Dress and
Identity in Dürers Art After 1495
3. Ottomans as Ottomans: Portraiture,
Genre and Polemical Imagery
4. Black Ottomans and Black Mamluks: Racial
Difference in Dürers Depictions of Muslim Figures
5. Katharina and Portrait
of an African Man: Black Presence in Renaissance Europe Conclusion
Heather Madar is Professor at Cal Poly Humboldt, USA