neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Foreword - Fenwick W. English | |
Preface | |
About the Author | |
1. Curriculum, Instruction, Assessment, and Standards | |
2. Textbooks: What the Research Says | |
3. Understanding and Using National, State, and Local Frameworks and Standards | |
4. The Importance of Aligning Curriculum | |
5. The Conundrum of Standardized Testing | |
6. Curriculum Structure and Criteria for a Useful and Useable Curriculum | |
7. The Balanced Curriculum Process | |
8. Setting Up the Curriculum Writing Process | |
9. Defining the Components of a Good Program | |
10. Sequencing Courses, Describing Units, and Delineating Unit Timelines | |
11. Other Standards for Alignment and Balance | |
12. Generating and Validating Significant Tasks | |
13. Aligning the Balanced Curriculum with Standards and Assessments | |
14. Balancing the Aligned Curriculum | |
15. Constructing Content Assessments | |
16. Constructing Format Assessments | |
17. Introducing the Balanced Curriculum Process in a District | |
18. Staff Development to Promote Curriculum Implementation | |
19. The Superintendent's Role - Philomena T. Pezzano | |
20. The Results So Far: Fifteen Years of Data from Urban and Rural Schools | |
Bibliography | |
Index |