Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: All Business Is Personal: One Medical's Human-Centered, Technology-Powered Approach to Customer Engagement

  • Formatas: 256 pages
  • Išleidimo metai: 13-May-2025
  • Leidėjas: Matt Holt Books
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781637746776
  • Formatas: 256 pages
  • Išleidimo metai: 13-May-2025
  • Leidėjas: Matt Holt Books
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781637746776

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

From organizational consultant and bestselling author Joseph Michelli, a close look at the groundbreaking practices at Amazon’s One Medical, revealing the key strategies that make them a revolutionary force in healthcare and an inspiration for all industries.

What if every business owner or manager could combine cutting-edge technology with the warmth of personal connection to keep customers coming back for more and sending their friends and family?

Drawing lessons from the industry-leading business practices at One Medical, a brand transforming the customer experience in healthcare, All Business Is Personal gives readers tools to blend the powerful benefits of today’s rapidly improving technology with individuals’ unique talents, all in the name of providing only the best for their customers. Readers will learn:
  • How to increase the value provided to colleagues, customers, and business partners
  • Examples of how to make the customer experience easier, more accessible, and more successful
  • An iterative process for thoughtfully designing the customer experience
  • The importance of growing your people first before growing your business to develop a sustainable and high-performing organization

All Business Is Personal is your roadmap for blending people and technology to elevate the employee and customer experiences, drive repeat business, garner word-of-mouth referrals, and ensure sustainable organic growth.