Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Allgemeine Verkaufs- und Lieferbedingungen (B2B): Musterklauseln fur die unternehmerische Praxis

  • Formatas: 220 pages
  • Serija: de Gruyter Praxishandbuch
  • Išleidimo metai: 11-Apr-2016
  • Leidėjas: de Gruyter
  • Kalba: ger
  • ISBN-13: 9783110355222
  • Formatas: 220 pages
  • Serija: de Gruyter Praxishandbuch
  • Išleidimo metai: 11-Apr-2016
  • Leidėjas: de Gruyter
  • Kalba: ger
  • ISBN-13: 9783110355222

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

In their long-term sales relationships with clients and business partners, companies have a strong need to simplify and unify their procedures and legal conditions. Drawing on various examples texts, this work enables one to review whether a firm’s terms and conditions are effective or if they fail to meet important regulatory requirements. It can also serve as a template for designing a firm’s general terms for sales and delivery.