Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Alternative Service Delivery: Readiness Check

  • Formatas: 239 pages
  • Išleidimo metai: 15-Apr-2014
  • Leidėjas: International City/ County Management Association
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780873265966
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 239 pages
  • Išleidimo metai: 15-Apr-2014
  • Leidėjas: International City/ County Management Association
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780873265966
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Alternative Service Delivery: Readiness Check synthesizes academic and practitioner knowledge about alternative service delivery (ASD) systems. This handbook offers information and insights that local governments can use to provide public services more effectively and efficiently.



Alternative Service Delivery: Readiness Check synthesizes academic and practitioner knowledge about alternative service delivery (ASD) systems. This handbook offers information and insights that local governments can use to provide public services more effectively and efficiently. It serves as a primer about alternative service delivery, intended to guide investigation of new approaches to service delivery. It derives from multiple conversations with local government practitioners in Illinois who were frustrated by a lack of guidance on how to think about alternative service delivery methods for public services, and in what circumstances different alternatives were more or less successful. This handbook is written for both appointed managers and elected officials who are looking for innovative ways to consider service delivery and want to answer the basic question, “Can we be doing this better?”