neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
List of Illustrations
Preface
Acknowledgments
Abbreviations
Introduction: Alumnae Theatre Company, Alterity, and the Idea of Nonprofessionalizing Theatre
Part One: History and Programming
1. The University Years: Founding Daughters and Their Philanthropic Little Theatre (1918–1939)
2. Producing on the Homefront and in the Postwar Theatre Boom (1939–1957)
3. The Coach House Years and Intellectual Modernism (1957–1972)
4. The Firehall Years in Toronto’s Expanding Theatre Ecology (1972–Present)
Part Two: Perspectives
5. A “Distinct Passage-Way”: Theatre Spaces
6. “This is the Competitive Democracy of Amateur Drama”: Festivals and Nationhood
7. “No Cause for Alarm”: New Plays
8. “Pace-Setting and Ranging”: A Nonprofessionalizing Theatre in the Professionalizing Era
Conclusions
Appendix 1 Selected Biographies of Alumnae’s Early Women
Appendix 2: Alumnae’s Production History Pre-firehall
Appendix 3: Alumnae Production History Firehall
Notes
Works Cited
Index