neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Foreword by Cassandra Glynn
Preface
Introduction
Chapter 1: Defining the Antiracist World Language Classroom
Chapter 2: Naming White Supremacy, Anti-BIPOC and Anti-Blackness
Chapter 3: Setting the Stage for the Antiracist Classroom
Chapter 4: Designing Antiracist Units of Study
Chapter 5: Planning Daily Lessons on Antiracism
Chapter 6: Addressing Conflicts in the Antiracist Classroom
Chapter 7: Teaching Antiracism across Proficiency Levels
Chapter 8: Advocacy and Collaboration for the Antiracist World Language Classroom