Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Anytime, Anywhere: Student-Centered Learning for Schools and Teachers

  • Formatas: 232 pages
  • Išleidimo metai: 01-May-2013
  • Leidėjas: Harvard Education Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781612505732
  • Formatas: 232 pages
  • Išleidimo metai: 01-May-2013
  • Leidėjas: Harvard Education Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781612505732

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Anytime, Anywhere investigates the importance of combining student-centered learning with classroom technology. The text shows teachers how to enable their students to have a greater stake in their own learning and innovative methods of self-expression.


Anytime, Anywhere synthesizes existing research and practices in the emerging field of student-centered learning, and includes profiles of schools that have embraced this approach.

Educators have argued that students should be at the center of learning, constructing new knowledge based on what is interesting to them, and receiving guidance in classrooms—or anywhere they may happen to be— from adults with whom they have positive relationships. Now, with the advent of new technologies, researchers are confirming the value of this approach by showing how the human brain and memory work in response to different environments, and how digital tools give students powerful new ways to express what they’ve learned."