Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Approaches to Gender and Spoken Classroom Discourse

  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 11-Dec-2015
  • Leidėjas: Palgrave Macmillan
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780230343580
  • Formatas: PDF+DRM
  • Išleidimo metai: 11-Dec-2015
  • Leidėjas: Palgrave Macmillan
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780230343580

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Gender is a hotly debated topic in the field of education. The role that language plays in educational contexts especially in the classroom has long been acknowledged. Innovatively combining approaches in the analysis of classroom discourse this book offers rich empirical findings as well as being theoretically interesting and valuable.

Daugiau informacijos

Springer Book Archives
List of Tables and Figures Acknowledgements Introduction: Language,
Gender, Sexuality and Schooling Data and Methods From Form to Function:
Structural-Functional Discourse Analysis From Structural to Post-structural:
Critical Feminist Approaches Beyond Gender Identity: Queer Theory Moving
Forward? Some Conclusions Appendix Bibliography Index
HELEN SAUNTSON is Head of Programme - MA TESOL at York St John University, UK. She is the author, with Liz Morrish, of New Perspectives on Language and Sexual Identity (2007), co-editor, with Sakis Kyratzis, of Language, Sexualities and Desires: Cross-Cultural Perspectives (2007) and co-editor, with Kate Harrington, Lia Litosseliti and Jane Sunderland, of Gender and Language Research Methodologies (2008), all published by Palgrave Macmillan.