Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: The art of the playwright... for theatre, radio, television and cinema

  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 13-Jan-2025
  • Leidėjas: Arabookverse Ltd
  • Kalba: ara
  • ISBN-13: 9789779910062
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 13-Jan-2025
  • Leidėjas: Arabookverse Ltd
  • Kalba: ara
  • ISBN-13: 9789779910062
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Roger Besfield, the author of this book, did not make the chapters of his book essential and complementary, but rather he made everything in his book things and elements of equal importance. When he talks to you about any of it, you see that he presents to you the opinion of so-and-so, so-and-so, and so-and-so on all of this. He chooses these opinions from the people of experience themselves, from their plays, and from what they stated in their books and hadiths.He is a man of wide knowledge. You can hardly find a book on this subject, or a newspaper article, or a published article, or an unpublished university research, without him reading it, absorbing what is in it, and benefiting from it. And due to the long practice of teaching, giving lectures, and assigning students to experiments and training, all of this is transformed. In Busfield''s head, there is one subject. He does not care if it is his subject or someone else''s subject. Rather, what matters to him is that the students receive it, meditate on it, and apply it. For him, application is one of the most important foundations on which the writer''s art is based in this or that element of theatrical composition.