neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
PART 1: THE SURFACE 1. 16/17th c. Theaters of the World: Curiosity Cabinets & Whispering Chambers
2. 18th c. Panoramic Space: Barker and the Re-Representation of Power
3. 19th c. Panoramic Precision: The Colosseum of Hornor and Parris PART 2: THE STAGE 4. Arrival in the Age of Moving Spectacles
5. Paris 1900: Spatial Illusions and Immersive Experiences
6. Early Cinema: Producing Moving Image Simulations PART 3: THE INTERFACE 7. Pre-Modern: Spaces of Purpose, Image and Performace 8. Modern: Immersed in Abstract Spaces, Signs and Systems 9. Post-Modern: Sign, Screens and Pixels CONCLUSION: THE HYBRID 10. Hybridized Realities: The Rise of Screen Corporeality
11. Concluding Remarks