neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Foreword by Andy Lyman. Preface. Readers. Figures. Acknowledgments. Authors. 1 Artificial intelligence and machine learning: Opportunities for digital business. 2 Data to decisions: Evolving interrelationships. 3 Digital leadership: Strategies for AI adoption. 4 Machine learning types: Statistical understanding in the business context. 5 Dynamicity in learning: Smart selection of learning techniques. 6 Intelligent business processes with embedded analytics. 7 Adopting data-driven culture: Leadership and change management for business optimization. 8 Quality and risks: Assurance and control in BO. 9 Cybersecurity in BO: Significance and challenges for digital business. 10 Natural intelligence and social aspects of AI-based decisions. 11 Investing in the future technology of self-driving vehicles: Case study. Appendix A: Frameworks and libraries for ML. Appendix B: Datasets for ML and predictive analytics. Appendix C: AI and BO research areas. Index.