neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
A deep learning neural network for classifying good and bad photos.- Adapting and Enhancing Evolutionary Art for Casual Creation.- Comparing Fuzzy Rule Based Approaches for Music Genre Classification.- Quantum Zentanglement: Combining Picbreeder and Wave Function Collapse to Create Zentangles.- Emerging Technology System Evolution.- Fusion of Hilbert-Huang Transform and Deep Convolutional Neural Network for Predominant Musical Instruments Recognition.- Genetic Reverb: Synthesizing Artificial Reverberant Fields Via Genetic Algorithms.- Portraits of No One: An Interactive Installation.- Understanding Aesthetic Evaluation with Deep Learning.- An Aesthetic-Based Fitness Measure and a Framework for Guidance of Evolutionary Design in Architecture.- Objective Evaluation of Tonal Fitness for Chord Progressions.- Coevolving Artistic Images Using OMNIREP.- Sound Cells in Genetic Improvisation: An Evolutionary Model for Improvised Music.- Controlling Self-Organization in Generative Creative Systems.- Emulation Games. See and Be Seen, a Subjective Approach to Analog Computational Neuroscience.