Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Assessment of Professional Practice: Perceptions and Principles

  • Formatas: 68 pages
  • Išleidimo metai: 01-Oct-2016
  • Leidėjas: Nova Science Publishers Inc
  • ISBN-13: 9781611226935
  • Formatas: 68 pages
  • Išleidimo metai: 01-Oct-2016
  • Leidėjas: Nova Science Publishers Inc
  • ISBN-13: 9781611226935

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

A multi-professional research team comprising practitioners, academics, service-users and students has undertaken a major research project on pre and post-registration students engaged in Social Work, Midwifery and Emergency Care (Nursing and Paramedicine) professional degrees. This book explores students' perceptions of the tools and methods used to assess their practice and the impact these processes have had on their learning and professionalism during their journey through the programme. A four-year longitudinal study comprising annual interviews with 14 students has enabled their developing understanding and changing views to emerge, rather than just gaining a snapshot as in previous literature.
Preface vii
Chapter 1 Introduction
1(4)
Chapter 2 Methodology
5(6)
Chapter 3 Findings
11(28)
Chapter 4 Contextualising Our Research Study
39(6)
Recommendations 45(4)
Acknowledgments 49(2)
References 51(6)
Index 57