Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Balanced Scorecard Success: The Kaplan-Norton Collection (4 Books)

(Harvard Business School), (University of Florida)
  • Formatas: 1412 pages
  • Išleidimo metai: 22-Dec-2015
  • Leidėjas: Harvard Business Review Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781633691803
  • Formatas: 1412 pages
  • Išleidimo metai: 22-Dec-2015
  • Leidėjas: Harvard Business Review Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781633691803

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This collection highlights the most important ideas and concepts from Robert S. Kaplan and David P. Norton, authors ofThe Balanced Scorecard, a revolutionary performance measurement system that allows organizations to quantify intangible assets such as people, information, and customer relationships. Also included areStrategy Maps, which enables companies to describe the links between intangible assets and value creation with a clarity and precision never before possible;The Execution Premium, which describes a multistage system to help companies to gain measurable benefits from carefully formulated business strategy; andThe Strategy-Focused Organization, which introduces a new approach to make strategy a continuous process owned not just by top management, but by everyone.