Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Banished Messiah: Violence and Nonviolence in Matthew's Story of Jesus

  • Formatas: 222 pages
  • Išleidimo metai: 01-Sep-2010
  • Leidėjas: Wipf & Stock Publishers
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781498271516
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 222 pages
  • Išleidimo metai: 01-Sep-2010
  • Leidėjas: Wipf & Stock Publishers
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781498271516
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

By arguing that Matthew's Gospel can be read as a "homecoming story" according to the ancient formula of the "Banished and Returning Prince," Robert Beck offers a fresh and provocative reinterpretation of the Gospel. He exploits this understanding of the narrative to disclose new elements within the plot, to identify a fresh resolution to conflict development within the tale, and to arrive at an unprecedented explanation of the place of violence and nonviolence within Matthew's text. The traditional roles of Usurper, Impostor, and Mentor are examined for insight into what Matthew's narrative achieves as well as, perhaps more importantly, what it excludes in the way of cultural expectations of violent reprisal.