Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Beyond PLC Lite: Evidence-Based Teaching and Learning in a Professional Learning Community at Work(R) (Move beyond PLC Lite with a focus on student and teacher agency and efficacy)

  • Formatas: 296 pages
  • Išleidimo metai: 19-Mar-2024
  • Leidėjas: Solution Tree Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781949539141
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 296 pages
  • Išleidimo metai: 19-Mar-2024
  • Leidėjas: Solution Tree Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781949539141
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Becoming a PLC is no small feat—it requires years of collaboration and commitment. In this powerful guide, discover ten evidence-based actions to help move your school teams beyond “PLC Lite,” and center student agency and efficacy in curriculum, assessment, instruction, and intervention practices. Access sample rubrics, protocols, and templates designed to build a culture of continuous improvement.


This book will help K–12 educators:
  • Learn the ten essential actions to elevate their PLC to the next level
  • Encourage meaningful student participation through the gradual release of responsibility model
  • Understand how to evaluate diverse student feedback
  • Design curriculum and assessments centered on student agency and well-being
  • Work with the four critical questions of intervention
  • Explore how the three big ideas of a PLC intersect at the teacher, student, and school levels

Contents: