Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Blended Learning: Engaging Students in the New Normal Era: 15th International Conference, ICBL 2022, Hong Kong, China, July 19-22, 2022, Proceedings

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Lecture Notes in Computer Science 13357
  • Išleidimo metai: 17-Jun-2022
  • Leidėjas: Springer International Publishing AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783031089398
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Serija: Lecture Notes in Computer Science 13357
  • Išleidimo metai: 17-Jun-2022
  • Leidėjas: Springer International Publishing AG
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9783031089398

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book constitutes the refereed proceedings of the 15th International Conference on Blended Learning, ICBL 2022, held in Hong Kong, China, in August 2022.

The 31 papers presented in this volume were carefully reviewed and selected from 80 submissions. The conference theme of ICBL 2022 is Blended Learning: Engaging Students in the New Era. The papers are organized in topical sections named: Game-based Learning and Augmented Learning Environment; Computer Supported Collaborative Learning; Enriching Learning Experience with Blended and Online Learning; Content Development and Practice for Blended Learning and Beyond.

Game-based Learning and Augmented Learning Environment.- Computer Supported Collaborative Learning.- Enriching Learning Experience with Blended and Online Learning.- Content Development and Practice for Blended Learning and Beyond.