neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
DEDICATION
ACKNOWLEDGEMENTS
PREFACE
INTRODUCTION
LIST OF FIGURES & TABLES
PART I THE BRAIN
Nature and Nurture
The Unified Whole
Neurons
Brain Growth and Development
Regions of the Brain
Genetic Influences
Implications for Professors
The Brain
The Classroom and Its Environment
The Curriculum
Pedagogy
Assessment
Summary
Notes
PART IILEARNING THEORY
Behaviorism
Learning According to Behaviorism
Implications of Behaviorism in the College Classroom
Cognitivism
Learning According to Cognitivism
Multiple Intelligences
Culturally Responsive Learning
Implications of Cognitivism for the College Classroom
Constructivism
Learning According to Constructivism
Critical Theory and Critical Pedagogy
Implications of Constructivism for the College Classroom
Summary
Notes
PART IIIIMPLICATIONS AND APPLICATIONS
Implications
The Learning Environment
Curriculum and Pedagogy
Assignments
Assessment
Applications
Behaviorism
Cognitivism
Constructivism
Notes
BIBLIOGRAPHY
ANNOTATED BIBLIOGRAPHY