Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Broadening Horizon: Essays on Environment, Culture, Identity and Myth in the Game Franchise

  • Formatas: 286 pages
  • Serija: Studies in Gaming
  • Išleidimo metai: 13-Feb-2025
  • Leidėjas: McFarland & Co Inc
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781476654584
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 286 pages
  • Serija: Studies in Gaming
  • Išleidimo metai: 13-Feb-2025
  • Leidėjas: McFarland & Co Inc
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781476654584
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Increasingly, digital games center their narratives during or immediately after the apocalypse. In 2017, Horizon Zero Dawn offered a new take on the end of the world, and Horizon is now a multi-game, multimedia franchise, with comic books, a board game and a forthcoming Netflix series.

This collection analyzes the Horizon franchise and its presentation of the apocalypse, ecology, gender, history and more. Game story and game mechanics are fundamental to each chapter, and contributors offer a close reading--or close playing--of the games from perspectives as diverse as hauntology, postcolonialism, contemporary feminism, and historiography. This first collection on the Horizon franchise argues that we now live in an Apocalyptic period in the same way previous periods were known as Romantic, Modernist or Realist Periods, and makes the case that Horizon belongs at the crest of this new Apocalyptic Period and at the center of contemporary gaming and of Game Studies.