Atnaujinkite slapukų nuostatas
  • Formatas: 331 pages
  • Serija: Second Language Writing
  • Išleidimo metai: 15-Jul-2009
  • Leidėjas: Parlor Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781602355156

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Adopting an interdisciplinary perspective, BUILDING GENRE KNOWLEDGE provides a unique look into the processes of building genre knowledge while offering a dynamic theory of those processes that is inclusive of both monolingual and multilingual writers-a necessary move in today's linguistically diverse classrooms. It will therefore be of great interest to researchers and practitioners in both first and second language writing studies.
Acknowledgments vii
1 Genre and Genre Knowledge
3(24)
2 The Researcher and the Writers
27(21)
3 Learning through Other People's Words
48(52)
4 Genre Analysis in the Writing Classroom
100(34)
5 Accumulated Exposure and the Learning of a Multimodal Genre
134(35)
6 Repeated Practice: Lab Reports in the Graduate Classroom
169(34)
7 The Culmination of Graduate Research: Learning to Write a Master's Thesis
203(23)
8 Writing for/in a Discipline: First Forays into the Larger Research World
226(33)
9 Building Genre Knowledge
259(41)
Appendix A
288(4)
Appendix B
292(2)
Appendix C
294(1)
Appendix D
295(1)
Appendix E
296(4)
Notes 300(1)
References 301(14)
Index 315(8)
About the Author 323