Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Case Histories in Business Ethics

Edited by , Edited by
  • Formatas: 200 pages
  • Išleidimo metai: 10-Mar-2004
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780203361207
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: 200 pages
  • Išleidimo metai: 10-Mar-2004
  • Leidėjas: Routledge
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780203361207
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Case Histories in Business Ethics illustrates and extends the role of case histories in the teaching and study of business ethics. Typically, case histories are used to illustrate assertions or arguments, or to stimulate debate about an issue within business ethics. This volume examines that role, illustrating the link between case histories and more general theoretical approaches to business ethics. It also discusses the role of case histories in engaging the wider cognitive and affective capacities of the student and therefore the development of character.
Notes on contributors vii
Acknowledgements ix
Introduction 1(6)
Chris Megone
Simon Robinson
PART I Theoretical approaches to business ethics 7(50)
Business dilemmas: ethical decision-making in business
9(14)
Sir Adrian Cadbury
Two Aristotelian approaches to business ethics
23(34)
Chris Megone
PART II Topics and case histories 57(102)
Shell, Greenpeace and Brent Spar: the politics of dialogue
59(37)
Jon Entine
Whistleblowing: the new perspective
96(10)
Gordon Borrie
Guy Dehn
The Rick and Bianca case history
106(2)
Challenger Flight 51-L: a case history in whistleblowing
108(15)
Simon Robinson
Pain and partnership
123(8)
John Edmonds
John Lewis Partnership: a case history
131(10)
Simon Robinson
Nestle baby milk substitute and international marketing: a case history
141(18)
Simon Robinson
PART III The role of case histories in business ethics 159(16)
The use of case histories in business ethics
161(14)
Chris Megone
Index 175


Dr Chris Megone is Senior Lecturer in Philosophy at the University of Leeds, where he teaches Ethics, Applied Ethics and Ancient Philosophy. Revd Dr Simon J. Robinson is Senior Anglican Chaplain to the University of Leeds and Lecturer in Theology.