Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Center Will Hold

3.88/5 (15 ratings by Goodreads)
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 01-Dec-2003
  • Leidėjas: Utah State University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780874214840
Kitos knygos pagal šią temą:
  • Formatas: EPUB+DRM
  • Išleidimo metai: 01-Dec-2003
  • Leidėjas: Utah State University Press
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9780874214840
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Written by professors of English, technical writing, composition, and related disciplines, these ten essays address contemporary institutional, demographic, and financial challenges facing writing centers. Emphasizing the contribution made by Muriel Harris' work, they present the centers as sites for research and pedagogy and discuss issues relating to history, assessment, tutor training, collaboration, administration, and special design. Annotation ©2004 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)
Acknowledgments ix
Introduction: Benchmarks in Writing Center Scholarship 1(20)
Michael A. Pemberton and Joyce Kinkead
1 The Writing Lab Newsletter as History: Tracing the Growth of a Scholarly Community 21(20)
Michael A. Pemberton
2 In the Spirit of Service: Making Writing Center Research a "Featured Character" 41(17)
Nancy M. Grimm
3 Writing Center Assessment: Searching for the "Proof' of Our Effectiveness 58(16)
Neal Lerner
4 Separation, Initiation and Return: Tutor Training Manuals and Writing Center Lore 74(22)
Harvey Kail
5 Power and Authority in Peer Tutoring 96(18)
Peter Carino
6 Breathing Lessons, or Collaboration Is 114(16)
Michele Eodice
7 (RE)shaping the Profession: Graduate Courses in Writing Center Theory, Practice, and Administration 130(21)
Rebecca Jackson, Carrie Leveren; Joe Law
8 Administration across the Curriculum: Or Practicing What We Preach 151(15)
Josephine A. Koster
9 An Ideal Writing Center: Re-Imagining Space and Design 166(11)
Leslie Hadfield, Joyce Kinkead, Tom Peterson, Stephanie H. Ray, and Sarah S. Preston
10 Mentoring in Electronic Spaces: Using Resources to Sustain Relationships 177(13)
James A. Inman and Donna N. Sewell
Notes 190(7)
References 197(14)
Index 211(6)
Contributors 217