neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
Acknowledgments | ix | ||
Introduction: Benchmarks in Writing Center Scholarship | 1 | (20) | |
|
|||
1 The Writing Lab Newsletter as History: Tracing the Growth of a Scholarly Community | 21 | (20) | |
|
|||
2 In the Spirit of Service: Making Writing Center Research a "Featured Character" | 41 | (17) | |
|
|||
3 Writing Center Assessment: Searching for the "Proof' of Our Effectiveness | 58 | (16) | |
|
|||
4 Separation, Initiation and Return: Tutor Training Manuals and Writing Center Lore | 74 | (22) | |
|
|||
5 Power and Authority in Peer Tutoring | 96 | (18) | |
|
|||
6 Breathing Lessons, or Collaboration Is | 114 | (16) | |
|
|||
7 (RE)shaping the Profession: Graduate Courses in Writing Center Theory, Practice, and Administration | 130 | (21) | |
|
|||
8 Administration across the Curriculum: Or Practicing What We Preach | 151 | (15) | |
|
|||
9 An Ideal Writing Center: Re-Imagining Space and Design | 166 | (11) | |
|
|||
10 Mentoring in Electronic Spaces: Using Resources to Sustain Relationships | 177 | (13) | |
|
|||
Notes | 190 | (7) | |
References | 197 | (14) | |
Index | 211 | (6) | |
Contributors | 217 |