neleidžiama
neleidžiama
Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).
Reikalinga programinė įranga
Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)
Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba Mac kompiuteryje, Jums reikalinga Adobe Digital Editions (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas Adobe Reader, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)
Negalite skaityti šios el. knygos naudodami Amazon Kindle.
List of Figures
Acknowledgements
1: The Making of a Visual History of Children's Emotions in Europe
Part I: Belief in the Child as Animal Educandum: Children's Emotions in the Age of Renaissance and Reformation
2: The Big Talk on Education and Emotions in the Age of Renaissance and Reformation
3: The Expression of Children's Emotions in the Age of Renaissance and Reformation
4: The Birth of a Mission: Educating Emotional Literacy in the Age of Renaissance and Reformation
Part II: Between Child and Education: Children's Emotions in the Age of Enlightenment, Romanticism, and Science
5: The Big Talk on Education and Emotions in the Age of Enlightenment, Romanticism, and Science
6: The Expression of Children's Emotions in the Age of Enlightenment, Romanticism, and Science
7: Training Children in Emotional Literacy in the Age of Enlightenment, Romanticism, and Science
8: Conclusion: changing discourses, continuing emotions
Notes
Bibliography
Index