Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: China's Schools in Flux: Report by the State Education Leaders Delegation, National Committee on United States-China Relations

Kitos knygos pagal šią temą:
Kitos knygos pagal šią temą:

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

This book, first published in 1979, is the detailed study that arose from the visit of the US State Education Leaders Delegation to China in 1977. This visit observed and discussed the new directions in China's schools; the delegation was led by one of America's foremost philosophers of education, Ralph W. Tyler, and included leaders in the field of American education.

1. Preface Jay Henderson
2. China's Education in Perspective Ronald N.
Montaperto
3. Organisation and Structure Thomas C. Schmidt
4. Decision Making
Frank B. Brouillet
5. Curriculum Gregory R. Anrig
6. Admissions Louis R.
Smerling
7. Work and Study Calvin M. Frazier and Wilson Riles
8. Early
Childhood Education Lillian Weber
9. Family and Community Involvement Grace
C. Baisinger and Virginia Macy
10. Relevance to American Needs May F. Berry
11. Conclusions Ralph W. Tyler
Ronald N. Montaperto, Jay Henderson