Atnaujinkite slapukų nuostatas

El. knyga: Classrooms in Motion: Using Learning Stations for High Student Engagement in Grades K-5 (A student-engaged framework to enhance learning)

  • Formatas: 184 pages
  • Išleidimo metai: 02-Dec-2024
  • Leidėjas: Solution Tree
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781960574978
  • Formatas: 184 pages
  • Išleidimo metai: 02-Dec-2024
  • Leidėjas: Solution Tree
  • Kalba: eng
  • ISBN-13: 9781960574978

DRM apribojimai

  • Kopijuoti:

    neleidžiama

  • Spausdinti:

    neleidžiama

  • El. knygos naudojimas:

    Skaitmeninių teisių valdymas (DRM)
    Leidykla pateikė šią knygą šifruota forma, o tai reiškia, kad norint ją atrakinti ir perskaityti reikia įdiegti nemokamą programinę įrangą. Norint skaityti šią el. knygą, turite susikurti Adobe ID . Daugiau informacijos  čia. El. knygą galima atsisiųsti į 6 įrenginius (vienas vartotojas su tuo pačiu Adobe ID).

    Reikalinga programinė įranga
    Norint skaityti šią el. knygą mobiliajame įrenginyje (telefone ar planšetiniame kompiuteryje), turite įdiegti šią nemokamą programėlę: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Norint skaityti šią el. knygą asmeniniame arba „Mac“ kompiuteryje, Jums reikalinga  Adobe Digital Editions “ (tai nemokama programa, specialiai sukurta el. knygoms. Tai nėra tas pats, kas „Adobe Reader“, kurią tikriausiai jau turite savo kompiuteryje.)

    Negalite skaityti šios el. knygos naudodami „Amazon Kindle“.

Dive into a student-engaged framework structured around four learning stations: (1) the minilesson station, (2) the independent work station, (3) the collaboration station, and (4) the digital content station. Using direct and specialized instruction, interactive activities, and digital learning tools, these four stations aim to personalize learning and help elementary students develop skills such as accountability, communication, critical thinking, problem solving, and collaboration.


K–5 teachers can use this book to:
  • Understand the student-engaged framework and its four learning stations, with example scenarios, visuals, and additional resources for each
  • Reflect on their current practices and how they can implement the student-engaged framework in their classroom
  • Personalize learning through direct and specialized instruction
  • Engage and empower students in their learning with self-management tools
  • Foster communication, critical thinking, and collaborative skills in their students

Contents:
Introduction
Part 1: Foundations
Chapter 1: Communication, Accountability, and Relationships
Chapter 2: Personalized Learning Tools
Part 2: Learning Stations
Chapter 3: Minilesson Station
Chapter 4: Independent Work Station
Chapter 5: Collaboration Station
Chapter 6: Digital Content Station
Epilogue
Appendix